دستگیره و قفل

دستگیره و قفل

دستگیره و قفل

دستگیره و قفل

پرفروش ترین تلفن هوشمند بازار آمریکا و جهان : آیفون 6 اس اپل


پرفروش ترین تلفن هوشمند بازار آمریکا و جهان : آیفون 6 اس اپل

پرفروش ترین تلفن هوشمند بازار آمریکا و جهان : آیفون 6 اس اپل

آیفون 6 اس پرچمدار اپل است که درطی چند ساعت آینده، تاچ و تخت خود را به آیفون 7 تقدیم خواهد کرد.

آیفون 6 اس در حقیقت یک نسخه بروزشده از آیفون 6 است که با نوآوری جدید اپل موسوم به لمس سه بعدی همراه شده است. علاوه این موضوع، عملکرد دستگاه در اکثر جوانب نیز رشد مناسبی داشت و درنهایت به خط تولید این محصولات، یک رنگ جدید نیز اضافه شد. حال براسا گزارش‌های جدید، این تلفن هوشمند به پرفروش ترین محصول در حال حاضر بازار آمریکا و بازار جهانی تبدیل شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

آیفون 6 اس محصولی است که از فناوری لمس سه بعدی برای اولین بار در یک تلفن هوشمند استفاده کرد؛ این ویژگی در ابتدا به عنوان یک مورد اضافه شناخته می‌شد، اما با معرفی iOS 10، متوجه شدیم که این ویژگی، کلید اصلی اپل برای تغییر بنیادین سیستم عامل خودش است. علاوه بر این ویژگی، اپل در این محصول از یک چیپست قدرتمندتر و حافظه رم بیشتر استفاده کرده که این محصول را همچنان به یکی از سریع‌ترین تلفن‌های هوشمند تبدیل کرده است. اپل در این آیفون برای اولین بار از دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی 4K استفاده کرده که از نظر بسیاری از منابع، کیفیت واقعا مثال زدنی دارد. حال براساس گزارش Kantar World Pane، آیفون‌ 6 اس در واقع پر فروش ترین تلفن هوشمند بازار در آمریکا و بازار جهانی است.

در سه ماهه منتهی به ماه جولای سال 2016، آیفونSE به عنوان سومین تلفن هوشمند پرفروش بازار در آمریکا لقب گرفته بود که حدود 5 درصد از میزان فروش کل تلفن‌های هوشمند را را در اختیار داشت. گلکسی اس 7 سامسونگ موفق به کسب 9 درصد بازار شده است و آیفون 6 اس همچنان با فروش بالای خود، 11 درصد کل بازار آمریکا را در دست دارد.

به نظر می‌رسد که مردم همچنان علاقه شدیدی به خرید آیفون SE دارند که می‌توان دلیل آن را قیمت مناسب در کنار کارایی‌های بالا برشمرد. در حقیقت بیشتر افرادی که به سراغ آیفون SE می‌روند، افراد جوان هستند که نشان می‌دهد سری SE اپل در بین کاربران جوان مجبوبیت خاصی دارد. اگر گلکسی نوت 7 برای سامسونگ نوعی تراژدی مطرح شود، گلکسی اس 7 یک موفقیت بزرگ برای سامسونگ در زمینه فروش بوده است و باید سامسونگ را در این زمینه تحسین نمود. اما دیدن آیفون 6 اس در مقام اول این لیست واقعا برای اپل مزیت خوبی محسوب می‌شود. انتظار داریم که با عرضه آیفون 7، این محصول کاهش قیمتی پیدا کند، پس اگر به دنبال خرید آیفون 6 اس هستید و توان خرید مدل جدید را ندارید و از طرفی به صفحه نمایش 4 اینچ هم علاقه‌ای ندارید، این بازه زمانی می‌تواند فرصت خوبی باشد.

 فرزان کارت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.